Skinpress Demo Rss

vineri, 4 mai 2012

Practici în sindromul alienării parentale

Sindromul alienării parentale este un fenomen care durează de mulți, de foarte mulți ani. În țările civilizate acest sindrom a fost pus sub lupă de mult timp. Dar în aceste țări există cu adevărat justiție. Pe când în România justiția are roți pătrate. Copilul meu se află, conform scriptelor, în custodia mamei. Dar conform faptelor el locuiește cu bunicii materni. Mama nu stă cu el, ci îl vizitează, uneori la interval de zile, deși locuiește, împreună cu actualul soț și cu cel de-al doilea fiu al ei, la trei case distanță, în aceeași fundătură. Această jumătate maternă a familiei fiului nostru a lansat o politică anti-paternă pe care i-au aplicat-o copilului încă de când acesta avea un an. Când mergeam să-l văd eram întâmpinat cu ostilitate la poartă, și chiar cu o bâtă ostentativă. La telefon mi se răspundea într-un stil de mahala: ”N-ai bă niciun copil aici!” Într-un târziu am apelat la asistența asociației T.A.T.A. Atunci am reușit să încheg o relație mai apropiata cu propriul meu fiu. Dar era prea târziu. Fiul meu nu-mi spunea, și nu-mi spune nici azi ”tată”. Cei doi bătrâni îmi strigă în gura mare, de față cu minorul, că ”băiatul ăsta n-o să-ți spună niciodată , astfel dându-i copilului o mai mare încredere în a-și menține atitudinea. I-au inoculat ideea că poate lua decizii peste ale mele. Și are doar 11 ani. Când le-am pus în față printul cu sindromul alienării parentale au râs. ”N-ai bă nicio putere, nu-nțelegi?!” Durerea mare pentru mine este că fiul meu este doar hrănit și îmbrăcat. Și asta și cu participarea mea parțială. Dar educat nu este câtuși de puțin. Mă minte, joacă teatru... Nu este în stare să facă parte dintr-un grup de copii... Nu știe să țină în mână tacâmurile, s-a învățat să i se dea dreptate orice ar spune, oricât de mult ar greși. În jurul lui sunt cei mai nepotriviți oameni care să-l educe, și chiar să-l crească. Iar eu nu pot face nimic, pentru că lipsește custodia comună! În consecință, custodia comună ar rezolva un imens procent din situațiile existente astăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu